17 Aralık 2011 Cumartesi

Vatan Sağolsun...

              Nerden geldi aklına bu saatte vatan sevgisi demeyin... Çünkü aklımızdan biran dahi çıkmaması lazım bu duygunun...

              Yine ezanı üzerime okuttuğum bu gecenin sabahında, öyle bir film izledimki moralim yerine gelsin derken ülkenin halini durumunu anlatan bir film çekmişler de haberim yokmuş... Bu nasıl bir anlatım tarzıdır, bu nasıl fevkalade sahnelerdir... İzlediğim için çok memnun olduğum bir film... Her ne kadar da hayal kırıklığına uğradığımı düşünsemde yanıldığımın farkına vardım... Duygulandıran bir film, her sahnesi ile muhteşemdi tabi bu benim düşüncem ve benim kararım... Ben sadece sizlere tavsiye ederim ve izlemenizi dilerim, beğenirsiniz yada beğenmezsiniz o size kalmış...

              İnsanların nasıl bir düşünce yapısı var diye düşünmeden duramıyor insan... Birlik, beraberlik, kardeşlik içinde yaşamak varken nedir bu vatanı bölme hevesi, bölme düşüncesi... Hainliğin taa kendisi değilmidir, ekmek yediği çanağa işemek... Köpek bile bu kadar alçalmamıştır benim gözümde... Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Zaza diye ayrım yapmam yapamam hakkımda değil... Bedenimdeki kan aynı TÜRKİYE CUMHURİYETİ gibi hem türk kanı var hemde kürt kanı ve bununla da aynı zamanda Türkiye Cumhuriyetinde yaşamaktan da gurur duyuyorum... Yanı sıra Müslüman olarak nefes almayıda şeref sayıyorum...

              Nedir bu diye düşünüyorum ey be kardeşim müslümansan eğer hangi müslüman, din kardeşine silah çekmiştir... Hangi kitapta yazıyor, hangi kitapta masum gencecik delikanlıları şehit etmek şeref sayılıyor... Anlamıyorum ben sizi anlayamıyorum... Hadi dedik müslüman değilsin gayr-i müslimsin... İnsanda mı değilsin? İnsanlıkmıdır küçücük yaştaki bebeleri öksüz yetim bırakmak... Gencecik evlatları kara toprağın bağrına atmak... Gencecik gelinleri dul bırakmak... Kardeşi kardeşe kırdırmak söyleyin bana İNSANLIKmıdır?

              Neyi paylaşamıyorsun ne istedinde vermedi bu devlet, bu millet sana söyle allah aşkına... Biz zulüm gördük, biz ezildik, biz can keybettik diyeceksiniz ama karşıdan yani bizden kimse mi işkence görmedi, bizden kimse mi zulüm görmedi, bizden kimse mi şehit düşmedi...

              Anlamadığınız ve anlamak istemediğiniz yani kısacası işinize gelmeyen olay sanırım bu, adamlar bizi öyle yada böyle davalarla birbirimize kırdırıyorlar...

Halen mi ders almadınız?
Halen mi anlamadınız?

              Bir zamanlar sağcı, solcu diyerekten kardeşi kardeşe kırdırdılar... Sonra nerden çıktıysa komünist diyerekten kardeşi kardeşe kırdırdılar... Sonra baktılar oda bitti Türk-Kürt ayrımını çıkardılar... Binlerce yıldır bölemedikleri bu vatanı bu milleti böyle bir hainlikle bölmeyi düşünüyorlar... Sanırım ki artık buda yenmiyor bir ayrım daha çıkarıyorlar karşımıza alevi-sünni diye... Ya kardeşim ikisi de müslüman değilmi sonuçta... Daha neyin ayrımı bu? Daha neyin sıkıntısı bu? Yarın bir gün karşımıza meshep ayrımını çıkaracaklar halen anlamıyormusunuz?

              Bu vatan topraklarının üzerinde insanlar bir rahat nefes almasın diye, göz yaşı dinmesin diye, acılar bitmesin diye; sen koyun oldukca daha çok ayrım çıkarılacak... Kanma! İnanma! Aldanma! Aklın var düşün! Kimsenin sözüyle hareket etme!... Düşün Allah aşkına düşün, kaç bin şehit verdik bu uğurda, kaç can gitti sizin için bu boş hayalde...

              Neden boş?
              Sanırmısınız ki biz bu vatandan vaz geçeriz ve birilerinin eline kalmasına izin veririz... Binlerce şehit versekte yine VATAN SAĞOLSUN sözünden vaz geçmeyiz... Rabbim şehitlerimizin mekanı nı cennet eylesin (amin)... Şehitlerimin, şehitlerimizin bak bizimkinin adı var ŞEHİT... Ölünce sarılacak bir bayrağı defnedilecek bir toprağı var... Ya siz bu vatanı bu bayrağı kabul etmediğiniz sürece ölünüzün adı LEŞ... Arkasında duranın adı KALLEŞ olacak... Ölünce sedece bir beyaz bez parçasına sarılacak... Allahtan dileğim toprakta kabul etmesin... Bu kadar masumun ahını alanların leşini Rabbim topraklara sığdırmasın, toprak o pislikleri kabul etmesin (amin)...


     Kusura bakmayın bu konuda yaralı biri olarak sözüm uzadı izlediğim filmin adını söyleyeyimde bitireyim... DELİ DUMRUL: HOP DEDİK...

     Bence mutlaka izleyin...

     Yukarıdaki video filmdeki bir sahnede söylenilen türkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder